fredag den 24. august 2012

Post Danmark Rundt og suttesnore

I denne uge har jeg været så heldig at have timer på Skægkærskolen. Jeg var i 1. og 3. klasse.
I dag ved middagstid cyklede cykelrytterne ud fra Silkeborg mod Kjellerup, og kom derfor igennem Skægkær. Og når man går i 3. klasse kan man godt lige gå glip af en halv undervisningstime for at se cykelløb. Så vi lavede skilte og gik ned til vejen sammen med resten af indskolingen og så dem cykle forbi. Det gik ret hurtigt, men de var meget begejstrede.




Først kom karavanen og politiet - her en politimand, som syntes det var lidt sjov. Han stod op på motorcyklen og vinkede til eleverne. Det var de ret vilde med.




Så kom cykelrytterne endelig forbi.
I aften skal jeg have pakket de to suttesnore, jeg har fået lavet til min nevø til når han kommer til verdenden, ind, så min søster kan få dem på tirsdag, hvor vi har familiemiddag.




Jeg er ret stolt af resultatet, så jeg håber min søster bliver glad for dem.
I dag, da jeg surfede rundt i blog-land, faldt jeg over en hjemmeside, som jeg synes er spændende.
Den hedder pinterest. Jeg har på fornemmelsen, at man kan finde rigtig mange gode ideer derinde. Jeg har allerede fundet tre.
God fornøjelse og god weekend.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :-) godt jeg har lært det nu jeg bliver omgivet af babyer - alle er gravide, nybagte forældre, nygifte eller skal giftes om lidt, så der skal nok komme masser af babyer som har brug for suttesnore :-)

      Slet