søndag den 4. november 2012

Outlet og navngivningsgaver

Denne weekend startede rigtig godt. Min kæreste inviterede mig ud fredag aften. Den Kinesiske Mur i Herning (og Viborg) kan altså varmt anbefales. Deres buffet er rigtig god.
Lørdag tog jeg til outlet i MesseCenter Herning med min veninde. Det blev kun til en lille smule til mig selv og en tidlig julegave til nevøen.






Jeg fik købt Partners, som var billig derude, et par vinter sko/støvler og et connection kit til ipad'en.
Den lille gave til Knud (min nevø) må I vente med at se, da de jo lige skal have gaven derover før jeg viser billeder af den.

Min søster bestilte navngivningsgaver til et tvillingepar, så det har jeg fået hæklet i går og i dag.



Det blev en suttesnor og rangle til hver. Nu skal de bare sendes afsted til de skønne babyer.

Siden sidst har jeg sådan set også fået hæklet min første elefant. Min bedste veninde havde bestilt en til sig selv, så hun får førsteforsøget med de dertilhørende fejl (ja hun blev advaret om fejlene på forhånd). Jeg er ikke helt tilfreds med spidsen af snablen, så den skal jeg forsøge at lave anderledes næste gang...



Jeg synes stadig det er helt fantastisk at hækle, og jeg ville ønske jeg havde mere tid til det, men det går jo nok ikke, når der er arbejde der skal passes og forberedes. Godt jeg er kommet i kreaklub, så der er et par timer hver anden uge, hvor det er helt legalt at nørkle uden at have dårlig samvittighed over alt det andet man også skal nå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar